BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 9, 2009

SePanJanG TauN 2009......PaRt 1

aloww...
semekum...
aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih sbb sudi mencuba untuk mengejungi blog aku......
terima kasih.......

Sblom start sek 2009 mcm biasa ,cuti katakan.....
haha.... x teringat pown nk balajo......
just enjoy........haha..........pastu biler nk bukak sek....mula larh....x de ni larh x de 2 larh......bawu kalot nk beli....haha......

Ari pertama sek dh wat masalah.....DEMam.....haha.......so x g ar sek....buku teks pown x dpt....lagi bgus x dapat dari dapat tau sbb ape.....sbb kalo ilang sape susah.....haha.......

Aku ingat lagi bile nk cuti sek.....
perghhh....
x sabaq giler.....(bdak asrama semua mcm 2).......bleh kata bangun awal2 sbb nk kmas beg......haha......

Setiap taun mesti ade kenangan pahit dan manis kan...so aku pown ade rasa mcm 2 gak......
haha.....mula dari kenangan pahit......taun nie banyak cikgu aku meninggal sbb sakit yg tersendiri larh.....haha......pastu.....kenangan manis lak.....hermmm......haha.....kuar asrama g umah tanpa kebenaran cikgu.....haha.......bukan ape,aku tgh bengang ngan warden ar.....
wat x leh wat 2 x leh....banyak songeh.....
haha.....

biler nk xam akhir taun.....hah...mule nk kalut cari buku....haha......leh kate termimpi2 bace buku......(btol)pastu biler ujian plak.....bleh larh....x larh pyah sangat .....sbb benda yg kuar 2 slalu cikgu ajar....haha.....

hah....biler dah xam...mule larh...
main kom tak henti2.......haha......kuar g bandar larh......mcm budak dh abih belajar......haha.....

Sampai takat ni saja....sbb....aku nyee citer lom abih agi.....
haha......

DENGAn InI Aku MenGucAPKn TeRiMA KaSiH KEPAdA PEMbAcA2 SEKALiAn KeraNa sUdI memBACa BLOG AKU INI.....

sEKIAn tErIMA KaSIh

0 comments: