BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 26, 2009

DI SEKOLAH (2009)

ASSALAMUALAIKUM para pembaca sekalian....

pertama kali,saya ingin mengucapkan allhamdullilah kerana dgn izin allah ,saya dapat menghidu udara yg segar di muka bumi ini....

hehe......

ok....kita strike 2 de point......
apa yg ingin saya kongsikan pada kali adalah tetang saya yg berada di asrama pada tahun 2009........5,1,2009 hingga 28,4,2009.....

ok....para hadirin yg saya hormati......(rasa mcm penceramah lak......huhu......)

pergghhh......pada tahun di asrama aku dok asrama,aku dok asrama sbb aku nk belajar berdikari ....sbb 2 ar aku masuk asrama.....huhu.....ok....waktu aku dok asrama 2 kan.....mcm2 perkara yg berkalu kat asrama2.....perghhh....ada yg best dan ada juga yg x best nyee..... yg x best nyee adalah.....

1.banyak2 kawan2 aku pindah sekolah T_T(sedih giler beb)
2.ramai kawan2 aku dh berubah......pergghhhh kalo berubah sikit 2 x pow......ni ubah byk.....
apa nk jadi lar diaorang nii.....
3.mcm asrama kerajaan,barang2 yg kita sidai kat empayan.....mcm biasa larhh.....adew jew org yg nak amik.....geram btol aku........
4.ada ari 2,bdak siam yg baru masuk sek aku,dier ajak aku gaduh....dier ckap aku nii kuat larhh...mcm2 lah.....tapi aku nii gentleman.....aku x nak lar wat benda2 mcm nii....dah insoffff dah....huhu.....

ok yg perkara yg best pada tahun nii.....
1.aku dapat kenalan baru...haha....tapi satu yg x best dier.....korang tau ak apew.......diaorang budka f1....2 ar x best nye.....hehe
2.sekarang nii aku dapat dapat menerima lebih tarbiyah daripada tahun lepas....hehe
3.ermmm.....entah ape benda lagi ....

ok sampai kat sini saja ok.......
salam.......
dari fadullah petra(LoNly BoY)

1 comments:

plain.ika said...

inilah yg dikatakan manusia..muka sama hensem..hati warna warni...hehe~