BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 22, 2008

HAHA.....aku di umah sepupu aku.....(2008)

haha......kowang nk tau ak diarang 2 nk wat apa ngan barang 2....haa!! 2 lar kalo x tau tanya ar org pro...huhu2.....diaorang 2 angkat barang2 itu untuk hantaq ke umah pengatin baru.....huhu2...
EH!!!!!jgan salah sangka lak...bukan nya aku yg kawain huhu2 sepupu aku yg nk kawin...haha2...

ni lar baru first nk jadi sebuk waktu balik umah sepupu...haha......














ha....ni lah sepupu saya....ni baru sikit jew...ada lagi banyak.....depa x leh hadir sbb depa ada keje ......so sgt sedih ar saya.....haha x pe janji kawin tetap kawin....haha....mcm saya lak nk kawin.....jom ar apa lagi p g umah pengantin lar...apa lagi.....abang2 abang naik kereta mewah bawah pokok durian 2.....adik2 yg kecik 2 naik teksi.... bdak pompuan yg belakang sekali belah kanan 2 naik ngan saya k...huhu23 aku lawak jew.....


ha.....bila dah sampai umah pengantin apa lagi haha....jadi berdebar2 lar....aku pown berdebar...rasa mcm aku lak kahwin .....haha......
amacam ngan pengantin lelaki ansome ak......
pengatin lelaki 2 tgh berdebar2 huhu2 slamat ada bapak sepupu aku...x lah takut sgt.....btoi ak penganti lelaki......wat malu2 lak nk cakap.......
















ha.....dah start dah pasang........sabar.....pengantin lelaki tabah kan hati ......huhu....pak imam 2 pown nampak mcm takut gak.....(AKU RASA JE LAH)........huhu.......waktu 2 aku tgh lapak sbb 2 ar tangan aku berketar.....huhu2.....





ha.....ni bila dah abih dah makeup penganti dier pow kuar ar....huhu.....memang secocok kan ngan pengantin lelaki kan......huhu.......




















ha.......dah abih pown acara penganwinan...huhu fuhh......aku pown rasa lega....karna aku tgh lapaq giler dowh....haha.......lepas 2 depa jadi lah suami isteri.......



biler dah balik umah.....dan lepas tido kejap.....aku ngan sepupu aku g ar mandi d ....ermmm...entah......janji best ponya waterfall huhu.............waktu itu aku tgh sejuk x perasan lak sampai bibir ku jadi kelabu......huhu.....
lepas mandi ni terus balik.....huhu2 rasa mcm kejap ja bila mandi dekat waterfall 2....huhu2...............














bila malam apa lagi wat BBQ ar......fuh sedap giler sosej ....rasa mcm baik PONYA SOSEJ.......waktu gak bapak saudara aku gak tgh bakar bakar IKAN KELI BAKAR......kowang nk tgk ak ikan keli baka......kalo nk tgk .....tgk ar kat bawah niii .....huhu....


ha ni lah ikan keli yg dibakar....huhu sedap dowh ikan nii tapi aku x makan sbb aku x reti makan ikan keli....huhu.......T_T jagan glak kan orang .... so abih lar.. lah citer gua .........

1 comments:

plain.ika said...

huh..
igtkan kmu yg pkai bju mlayu putih yg gongcang tgn tok kadi tu..